overname Frisse Mosterd Nadia Kiki

Kiki en Nadia nieuwe eigenaren voor Frisse Mosterd

Frisse Mosterd, hét horecaplatform van Utrecht, kent sinds kort twee nieuwe eigenaren: Nadia Khaleghi en Kiki Mossink. Ze nemen het stokje over van Joris Roovers en Joris Visser nadat die drie jaar geleden het platform zijn gestart. Wat begon als een eenmalige horecakrant groeide uit tot een tweemaandelijks magazine met website en vacatureplatform. Kiki en Nadia zetten nieuwe koers in die zich zal focussen op online content.

Frisse gezichten

Joris Roovers: “Na drie jaar is het tijd om het stokje door te geven. Joris Visser en ik zijn ooit Frisse Mosterd gestart om de Utrechtse horeca een gezicht te geven. Dat is wat ons betreft gelukt, maar we zien ook dat er nog veel meer potentie in zit. Om dat eruit te halen moet je er wel vol voor gaan, iets dat wij door onze andere activiteiten niet kunnen. Ik denk dat Kiki Mossink en Nadia Khaleghi de juiste personen zijn die Frisse Mosterd vol enthousiasme door zullen zetten en een nieuwe stap kunnen maken.”

Lokaal en online

Als projectmanager & communicatieadviseur en schrijvende foodie met online maketing skills willen Kiki Mossink en Nadia Khaleghi het horecaplatform naar een hoger niveau tillen. Nadia: “Nieuw wordt de focus op online, vanwege het grote bereik en de meetbaarheid van de resultaten. Ook gaan we partnerships aan met uiteenlopende horeca- en foodpartijen, zodat iedereen mee kan profiteren van het netwerk van Frisse Mosterd. Tot nu toe hebben we succesvolle samenwerkingen met Temper, Restaurant de Burgemeester*, Op Zuid en BookDinners.” Kiki: “Verder blijven we vooral doen wat we al deden: mooie achtergrondverhalen schrijven over de horeca in Utrecht én omgeving.”

Frisse vacatures

Hoewel Joris Roovers stopt met Frisse Mosterd, zal hij wel het bestaande vacatureplatform doorzetten. “Goed personeel in de horeca is steeds moeilijker te vinden. Vroeger liep er wekelijks wel iemand binnen met de vraag om een baan, maar je merkt nu dat je op hele andere manieren op zoek moet naar de juiste medewerkers. Dat vraagt ook om een andere strategie, daarom zijn we na het succes van de pilot een samenwerking aangegaan met Studio September, een digitaal bureau in Utrecht.”

Belang van digitaal

“Alles is digitaal tegenwoordig, daar kun je niet omheen. Toch zie je dat er in de horeca nog veel valt te verbeteren. Op dit moment zoeken restaurants veelal via hun eigen Facebookpagina. Niks mis mee, maar gasten die graag bij je komen eten, zijn niet per sé de kandidaten die bij je willen werken. Wij zetten kennis, techniek en ervaring in zodat je nog gerichter de juiste doelgroep kunt bereiken. Samen met Joris breiden we de website de komende tijd uit tot hét platform voor iedereen die in de Utrechtse horeca een baan zoekt of aanbiedt” vertelt Julian Wassenaar van Studio September.

Kijk voor meer informatie over de nieuwe koers van Joris op www.frissevacatures.nl en houd Frisse Mosterd in de gaten op Facebook en Instagram voor jouw dosis horeca verhalen en nieuws uit Utrecht en omgeving.

Redactie FM
social@frissemosterd.nl